Jump to content

Notte Stellata (The Swan)


yuzuangel

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 months later...
  • 1 year later...
  • 4 months later...
  • 3 weeks later...
1 hour ago, nyanyumeowyuru said:

:espace:

Notre merveilleux cygne ne partira jamais , car il restera dans notre coeur :notamused:   et j'en profites pour mettre un youtube ( comme celui au dessus ) de " haru yo koi " qui est un programme AMAZING et repris par la même troupe de danseuses et , comme toujours , l'indispensable présence de :dpooh:  et vous aurez aucuns mal a lire les commentaires TOUS HYPER POSIFIF = BEAUTIFUL++++++  :heartpound: ( je les ai fait traduire en Français )

 

 

 

Link to comment
23 hours ago, Yuzuwinnie said:

Notre merveilleux cygne ne partira jamais , car il restera dans notre coeur :notamused:   et j'en profites pour mettre un youtube ( comme celui au dessus ) de " haru yo koi " qui est un programme AMAZING et repris par la même troupe de danseuses et , comme toujours , l'indispensable présence de :dpooh:  et vous aurez aucuns mal a lire les commentaires TOUS HYPER POSIFIF = BEAUTIFUL++++++  :heartpound: ( je les ai fait traduire en Français )

 

 

 

:loveshower: love :tumblr_inline_nhkezmeBaq1qid2nw:

Link to comment
  • 3 weeks later...
20 hours ago, hananistellata said:

Yup, I consume as much Swanyu content as possible, my love for this program can't be described. I really wish I could see it with my own eyes too, I probably wouldn't ask for anything else in my whole life after that. 

I had the chance to see it at GPF 2019 and couldn't ask for more. Although it is a very touching program (well, which one is not?) I remember it felt comforting after the FS.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...